robynholland.reismee.nl

Safari!!!

Hallo allemaal!!

Daar zijn we dan weer. Terug van safari en weer een hele gave ervaring rijker!

Op het moment zitten we in een super de poepieluxe hotel waar het internet 10x zo duur is als normaal, dus ik heb nog maar 11 minuten om dit verhaal te typen, dus sorry als het kort wordt!

Anouk zet er de foto's op (natuurlijk niet allemaal want we hebben er miljoenen) maar in ieder geval de highlights!

Want we hebben echt een SUPER gave safari gehad! Echt een toppie paar dagen. We hebben super veel dieren gezien, the big four (de neushoorn was helaas aan het verstoppen, maar de olifant, leeuw, luipaard en buffalo hebben we heel veel gezien!) En natuurlijk giraffen, en nijlpaarden en nog veeeeeel meer gave dieren. Ook van heel dichtbij, we hebben op 2 meter afstand van een hele groep wassende olifanten gestaan met de auto. De papa olifant werd zelfs heel verdedigend en we moesten hem snel peren!

En we voelden ons weer helemaal toerist. We sliepen echt SUPER luxe, met warme douchen en heerlijke dekbedden. All inclusive lopend buffetten 3 keer per dag. We hebben echt ons best moeten doen om ons niet heeel erg schuldig te voelen. De weg naar Amboseli was bijvoorbeeld kurkdroog, en we reden langs hele grote rivierbedden die helemaal opgedroogd waren, en toen we bij de lodge aankwamen, stond daar een waterfontein! Dat vonden we echt te debiel natuurlijk. En we moesten echt wennen dat mensen ons tassen voor ons wilden dragen enzo, we waren al die luxe niet meer gewend!

Maar we hebben echt een super vakantie gehad, we zijn weer helemaal bijgetankt!

En ons internet tijd is alweer op zie ik, dus ik zal het heel kort houden!

We hebben super veel zin om weer thuis te zijn, maar we gaan Afrika ook echt missen. Het is een prachtig land, en we hebben echt een super tijd gehad de afgelopen 5 weken. En de safari was echt het kersje op de taart! Nu nog 2 dagen uitrusten en dan terugvliegen! Wat is het voorbijgevlogen zeg!

Kijk ook allemaal bij Anouk voor de foto's. Hopelijk heeft ze er in deze korte tijd een paar opgekregen!

Tot over een paar dagen allemaal!

Hele dikke knuffel voor de laatste keer vanuit Kenia!

Groetjes Robyn en Anouk xxxx

Reacties

Reacties

Pleun

Robynaaa!!! Ik zit op dit moment lekker in frankrijk van de zon te genieten samen met Wouter:) Wat gaaf om over jullie safari te lezen zeg! Ik ben echt heel jaloers haha. Dat ga ik zeker ook nog eens doen:)!! Wel lekker dat jullie nog een weekje heerlijk de toerist hebben kunnen uithangen! Dat hadden jullie wel verdiend na al dat goede werk. Ik maak er deze keer niet zo'n lang verhaaltje van dus enjoy je laatste dagje en een goede reis! En tot op Lind kermis. Ik ben maandagavond terug dus dan probeer ik je wel even te contacten:) xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood